تاثیر کرم ضد آفتاب
نوشته شده توسط : خوابالو

برای استفاده از کرم ضد‌آفتاب حتماً نباید صبر کنید تا تابستان از راه برسد بلکه هر روزِ آفتابی که بیرون از منزل هستید باید برای محافظت از پوست نازنین خود از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید و نباید نگاه به قیمت ضد آفتاب بکنید، از طرف دیگر با فرا رسیدن فصل تابستان ضرورت استفاده از کرم‌های ضد‌ آفتاب نسبت به سایر فصل‌ها بیشتر می‌شود. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم با هم ببینیم چگونه می‌توان بهترین کرم ضد آفتاب را خریداری کرد.

 

عبارت Broad Spectrum روی ضدآفتاب به چه معناست؟

۱- اولین چیزی که در حین خرید کرم ضد آفتاب باید در نظر داشته باشید درج عبارت Broad Spectrum بر روی محصول است. این عبارت به این معناست که کرم ضد آفتاب مورد نظر، پوست زیبای شما را از اشعه فرابنفش نوع A و اشعه فرابنفش نوع B محفوظ نگه می‌دارد.

 

۲- اشعه فرابنفش نوع B به عنوان دلیل اصلی آفتاب‌ سوختگی و سرطان پوست شناخته می‌شود، خوشبختانه تمامی کرم‌های ضدآفتاب با هر قیمت ضد آفتاب موجود در بازار دارای ترکیباتی هستند که پوست شما را در مقابل اشعه فرابنفش نوع B محافظت می‌کنند.

از طرفی اشعه فرابنفش نوع A باعث پیری زودرس و همچنین سرطان پوست می‌شود. درج عبارت Broad spectrum بر روی کرم‌های ضدآفتاب به این معناست که این محصولات از آزمایش‌های لازم سربلند بیرون آمده‌اند. 

 

 

۳- کرم‌های ضدآفتابی که عبارت Broad spectrum بر روی آن‌ها درج نشده است تنها از پوست در مقابل آفتاب محافظت می‌کنند و در صورت استفاده از این کرم‌ها، پوست در مقابل آثار پیری زودرس و سرطان پوست محفوظ نمی‌ماند. و قیمت ضد آفتاب های اینچنینی کمتر است.





:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: